< p>

Van informatie-management naar geautomatiseerde processen
Van informatie-management naar geautomatiseerde processen

Digitale Workflow

Workflow automatisering

XA helpt u bij het besparen van tijd en kosten, zodat u zich volledig kunt richten op uw kernactiviteiten en uw productiviteit kunt verhogen. Onze consultants combineren de kracht van uw data moeiteloos met geautomatiseerde processen en workflows. Daarbij kunt u denken aan het efficiënter inrichten en automatiseren van facturatieprocessen, administratieve processen en HRM-processen. Maar natuurlijk ook aan leadgeneratie, e-mailmarketing (Marketing Automation) en scan- en printprocessen. De mogelijkheden zijn eindeloos! 

placeholder

Wat is een Digitale Workflow?

Uw organisatie krijgt dagelijks tal van documenten binnen, facturen, technische documenten, arbeidscontracten etc. Deze documenten komen op allerlei manieren binnen, digitaal en op papier. XA zet verschillende applicaties in waardoor het mogelijk is om uw documenten efficiënter te verwerken en geeft inzicht in uw processen, waardoor u deze beter kunt sturen en managen. 

placeholder

Digitale factuurverwerking 

Het is al veel langer bekend, dat facturen digitaal afhandelen veel voordeliger is dan de papieren variant. Hierdoor worden uw processen van verwerking namelijk sneller, effectiever en accurater. Daarnaast wordt er een digitaal archief bijgehouden waarin het verwerkte document 12,5 jaar worden bewaard. Hiermee voldoet u aan de wettelijke bewaartermijn. Door uw facturen te verwerken in de cloud is het mogelijk om uw facturen overal goed te keuren met behulp van mobiele applicaties. Door nog betere integratie met uw ERP-systeem wordt informatie live uitgewisseld en is iedere belanghebbende altijd op de hoogte van de up-to-date informatie!

placeholder

HRM-processen digitaliseren

Een geautomatiseerd HRM instroomproces scheelt niet alleen heel veel tijd (en dus geld), maar draagt ook direct bij aan de beleving en motivatie van uw nieuwe medewerkers. Wij van XA zorgen er namelijk voor dat een nieuwe medewerker via een persoonlijk portaal zelf alle verplichte documenten kan uploaden, waaronder bijvoorbeeld een legitimatiebewijs, kopieën van diploma's en certificaten, een loonbelastingverklaring en een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG). Alle documenten worden volledig automatisch gecontroleerd, verwerkt en opgeslagen op de juiste plek in uw e-HRM pakket. Door het proces verregaand te automatiseren kan uw nieuwe medewerker snel aan de slag en bespaart u tijd voor uw HR-afdeling en organisatie.

Wij bieden oplossingen op maat
Wij bieden oplossingen op maat

Nieuwsgierig wat wij voor u kunnen betekenen? Neem dan vrijblijvend contact op: